søndag den 31. marts 2013

Forårssko fra Jonak


Vejret har godt nok været skønt i dag, selvom jeg stadig savner den time, uret blev stillet frem i dag ;-) Har i den anledning fundet 4 lækre par sko fra Jonak, der godt måtte flytte ind hos mig. Er vild med sølvdetaljen på de fine støvletter og de 2 par ballerinaer er også så fine og basic. De koster mellem 500 og 775 kr, og er alle af skind. Synes ballerinaerne ser utrolig lækre ud. Jeg mangler stadig et par helt simple sorte ballerinaer, uden glimmer, sten og diverse, og disse kunne også være et ret godt bud!


// i samarbejde med spartoo.dk //

3 kommentarer:

  1. Jeg er vild med de sorte sko :)

    SvarSlet
  2. De støvler fra Jonak har jeg og de er verdens bedste og mest behagelige sko jeg nogensinde har haft! :)

    SvarSlet
  3. Jeg har kigget på de støvletter så meget - synes at de er så fine :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...