mandag den 25. marts 2013

I posen @ Marc by Marc Jacobs





I posen fra lagersalget gemte der sig disse 3 herligheder. Et par sorte klassiske pumps, men hvor hælen er af slangeskinds præget læder og to lækre læderpunge. Der var lige præcis et par tilbage af skoene og det var tilfældigvis en str 38, som passede perfekt, så det var jo skæbnen. Der var en masse lækkert MBMJ tøj også, men jeg synes allerede at mit budget var overskredet med 3 ting, så jeg undlod at kigge det igennem. Forelskede mig dog i den smukkeste gråsorte blondekjole, der havde en førpris på omkring 6000 kr og var sat ned til 900 kr, det er altså lidt af en besparelse! Og så var der en pige der købte den smukkeste frakke lige for næsen af mig, så snyd! :-) Men ellers er jeg rigtig godt tilfreds med tingene. Har aldrig set den 3 farvet pung før, men synes den er super lækker, og jeg er vild med slangeskindsmønsteret.

men det var bestemt ikke billigt at være til lagersalg, som tidligere nævnt, måtte vi vente i knap en time uden for på at blive lukket ind, da folk skulle af med overtøjet og have et "garderobenummer" osv, så det tog dem en evighed, stod så i snevejr og frøs helt afsindigt i en times tid, så jeg fik også fanget mig en influenza. øvøv. men det var så meget det værd ;-) Næste gang skal jeg dog huske at klæde mig ordentligt på ;-)

8 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre køb og kan sagtens forstå at du er glad for dem :) Er meget vild med slangeskindspungen & de flotte detaljer på stiletterne! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak, de to er også mine favoritter :-D

      Slet
  2. Såå lækre sager :)

    SvarSlet
  3. Wow nogle lækre køb jeg er helt vild med skoene og den sort hvide pung, det ser ud til at have været ventetiden værd :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og det var absolut ventetiden værd :-D

      Slet
  4. Ejjj jeg er forelsket i den sort/hvide pung, den er godt nok fed.

    /Signe
    www.stylebysigne.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Er jeg også, den er bare så lækker! :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...