lørdag den 30. marts 2013

Nyt legetøj @ Canon 650d


Modtog mit nye kamera med posten fredag i sidste uge. Jeg har overvejet længe, jeg har altid haft canon, så jeg kender dets funktioner ud og ind, men jeg havde også luret på lumex og nikon, der stadig er nogle lækre kameraer, men lidt billigere end canon, men tanken om at skulle lære et nyt kamera at kende fra bunden, gjorde at valget endte på canon og jeg har absolut ikke fortrudt. Jeg ville have 650d, så jeg har holdt lidt øje med priserne, så da jeg på det på tilbud, var jeg hurtig til at klikke køb, og det har absolut været ventetiden værd. Nøj det er lækkert det kamera!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med dit nye legetøj :)

    SvarSlet
  2. Åhh hvor er det lækkert :D Jeg vil utroligt gerne have 60D'eren men det er desværre lidt udenfor min prisklasse :(
    Sværger også til Canon - selvom de desværre er lidt pebret er det altså virklig skønt at være bevist med alle funktioner osv. :D Glæder mig til at se billeder
    Hilsen vinterfryd.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...