onsdag den 20. marts 2013

Tip: Marc by Marc Jacobs lagersalg i Århus


Ville have været af sted til HAY lagersalget der var mandag og tirsdag, men da jeg hørte om at folk sad i kø fra kl 9 (startede først kl 17), og at der var 1000-vis af mennesker gav jeg op på forhånd. Ville have haft nogle af deres puder, men satser i stedet for på outlet messen i herning i april, der plejer ferm living plus en del andre at have en stand under afdelingen med boligstuff, så det kan jo være der er noget godt at finde der i stedet for.

Anyway, jeg klappede næsten i mine hænder, da denne mail poppede i min inbox i mandags. MBMJ lagersalg i Århus, der skal jeg så meget ned! Krydser fingre for at der er noget godt. trænger nemlig til en ny pung. måske også nye sko. og en taske. jo tak ;-) Skønt at der for en gangs skyld afholdes et fedt lagersalg i Århus, jeg har store forventninger :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...