tirsdag den 19. marts 2013

UGG Tall



Så fik jeg endelig købt nye vinterstøvler, det tog mig også kun en 3-4 måneder at beslutte mig. Jeg synes ikke at UGG støvler er særlig kønne - men igen, det synes jeg ikke at nogen vinterstøvler er, så forfængeligheden blev pakket væk til fordel for hvor vanvittig behagelige de er at have på og dejlig varme tilmed. Jeg var først fast besluttet på modellen med knappen i siden, og så ændrede det sig til modellen uden knap, men den sidste 1½ måned har jeg været fast besluttet på at det skulle være den lange model. Efter at have prøvet de korte flere gange, synes jeg de skærer et uheldigt sted, og får ens ben til at se tykkere ud end de er, i det de slutter hvor benet er bredest. Så valget var klart at det skulle være de lange. Det tog så mig over en måned at bestemme mig for farven. haha. Jeg har været ved at købe dem i sand (de lyseste) flere gange, synes de er fedest, men jeg blev enig med mig selv om at de sorte vil gå bedst til sorte nylonstrømper og sort frakke, som jeg altid er iklædt, så nu er de sorte efter lang tids overvejelse endelig på vej hjem til mig. Kan være dem i sand også finder vej en dag alligevel :-D



Der er godt nok ikke så mange dage tilbage af denne sæson de kan bruges i, før de bliver for varme - forår og sommer lurer forhåbentlig lige om hjørnet så det for alvor bliver vejr til ballerinaer og sandaler, men mine fødder kommer helt sikkert til at knuselske dem de næste mange vintre! :-)




// i samarbejde med spartoo.dk //

2 kommentarer:

  1. De sorte er virkelig pæne :)

    SvarSlet
  2. Jeg er så glad for mine UGGS! Har haft denne her i sort, den korte i sort og brun, og chesnut. Nu har jeg den med knappen i siden :) de er SÅ varme. Har reddet mig i den her vinterkulde vi har haft.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...