fredag den 12. april 2013

Kom så sommer!



I næste uge lover de 15+ grader, endelig er vi på vej mod varmere tider! Det får mig til at længes endnu mere efter sol, sommer og bare fusser i sandaler. Håber de holder hvad de lover de kære meteorologer ;-)

Anyway, et af de viste par sandaler fra hhv. Chinese LaundryLes Tropéziennes eller Petite Mendigote måtte i hvert fald meget gerne fryde mine fødder til sommer :-) Enkle og pæne, men alligevel med fine detaljer der gør dem feminine i udseendet, det er lige mig!


// i samarbejde med spartoo.dk //

2 kommentarer:

  1. Jeg venter også på sommeren :)

    Du må meget gerne kigge forbi min blog og deltage i min giveaway: http://www.karina-blog.dk/ciate-giveaway/

    SvarSlet
  2. Åh ja, det bliver altså dejligt med en grundigt hop i temperaturen :) De sorte sandaler er desuden meget flotte!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...