søndag den 21. april 2013

Sommerkjoler @ Miss Selfridge




Når jeg skal til London i maj, er Miss Selfridge en af de første butikker jeg skal ind i, udover Topshop og Primark selvf. :-D De har mange meget specielle ting, der virkelig er mere specielle end de er kønne :-D Lidt i stil med Topshop. Men der gemmer sig også de smukkeste og mest velsiddende kjoler i blandt. Mange af mine yndlingskjoler kommer derfra, og det er absolut en af de webshops jeg besøger mest, er i hvert fald inde og tjekke nyheder nogle gange om ugen ;-) Jeg har set mig lun på nr. 3 "bandeau maxi dress" og håber sådan at de har den i butikken, så jeg kan prøve den, er vild med printet og faconen, og kan lige forestille mig den som den perfekte sommerkjole med et par klipklappere :-)

3 kommentarer:

  1. De har også virkelig mange smukke kjoler, som du også selv siger :) Især den creme & den lyselilla er så flotte! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er virkelig flotte de to kjoler :-D

      Slet
  2. Åhh nogle dejlige sommerkjoler :D Kan godt lide de to lange, men har også et eller andet for maxi kjoler for tiden :)
    Hilsen vinterfryd.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...