lørdag den 20. april 2013

Tip: Mango Online Outlet




Forleden poppede der et nyhedsbrev fra Mango ind i min mailbox, hvor de reklamerede for deres online outlet, var ikke klar over at de havde et separat site med nedsatte varer, og ordet outlet fristede mig til at klikke derind :-D 

Der er ret mange fine ting, og ligesom i deres alm. shop er der også fri fragt ved køb over 50EUR. Under "promotions" og "mini prices" er der tilmed en masse lækre og stærkt nedsatte ting, med meget store besparelser. Jeg har indtil videre 7 ting i kurven, den gemmer heldigvis kurven, så jeg kan sortere lidt i det inden jeg klikker noget hjem, for det er skisme fristende, men jeg skal snart til London, og har lige været på outlet i tyskland (indlæg på vej ;-)), hvor det tog lidt overhånd, så jeg må hellere være fornuftig og holde lidt igen :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...