onsdag den 24. april 2013

Tip: Stort Designer Outlet i Tyskland @ DESIGNER OUTLET NEUMÜNSTER












For ikke så længe siden tilbragte jeg en lørdag på dette lækre designer outlet i Tyskland, trods det var lørdag var der åbent til kl 20:00. Det åbnede i efteråret 2012, så det er rimelig nyt og ligger ca. 1 times kørsel fra grænsen. Det ligner Bicester Village der ligger uden for London en del, som jeg skrev om tilbage i 2011 lige her. Det er ligesom Bicester Village bygget som en lille hyggelig landsby fyldt med outlet butikker, og midt i det hele ligger der også en starbucks plus et par andre lækre spisesteder. Det er ikke de samme butikker der er at finde på outlettet i Tyskland, men der er stadig en masse lækre butikker. Bl.a. Nike Factory Store, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Hunkemüller, Trimuph, Levi's, Noa Noa, Lacoste mv.

Jeg købte bl.a. et par sorte Nike free til min mor i fødselsdagsgave til den nette sum á 31euro - ca. 235 kr, et par kondisko til min bror han også skal have i fødselsdagsgave også fra nike til 165 kr, noget lækkert lingeri i både Triumph og Hunkemüller og så kom jeg også til at købe en lækker ny taske fra Michael Kors :-D Sidstnævnte var ikke helt planlagt, så jeg måtte tage lidt fra mit London budget, hvor jeg skal over i maj ;-) Billeder af tasken kommer i et indlæg for sig :-D Alt i alt var det virkelig et lækkert udbytte, og outlettet kan varmt anbefales. Er særligt imponeret over de lave priser i Nike Factory Store :-)

3 kommentarer:

  1. Nøj, hvor billigt for de Nike! Og så ligger det outletcenter ikke meget langt fra mit hjem i Danmark. Det kunne godt blive farligt ;)

    SvarSlet
  2. Uuuuh, kunne da godt ske, man skulle overveje det, næste gang man kiggede forbi grænsen!

    SvarSlet
  3. Super fin blog du har!
    Jeg holder en lille giveaway på min nye blog. Du er velkommen til at kigge forbi :)
    http://sortgiraf.blogspot.dk/2013/04/giveaway.html

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...