mandag den 27. maj 2013

London baby!




Sent i nat går turen mod Billund lufthavn, og kl noget med 6 går flyet mod London. 4 dage i London forude, det bliver fantastisk! Det er 5. gang jeg skal af sted, men 2 år siden sidst, så jeg glæder mig mere end et barn til juleaften og jeg har savnet London helt vanvittigt. Shoppingparadiset over dem alle. Billederne er fra sidste tur tilbage i 2011, hvor vi boede tæt ved oxford street på hotellet St. Giles Hotel, vi ville gerne have boet der igen, da det var super lækkert - billede 1 er i øvrigt udsigten fra vores hotelværelse. Men da det var udsolgt gik jagten ind efter et andet, og vi skal denne gang bo endnu tættere på oxford street, lige mellem oxford circus og bond street undergrundsbanerne, bliver fantastisk! Denne gang bliver det et hotel der hedder The Mermaid Suit Hotel. Og se lige her, hvor dejlig centralt det ligger. Det har fået rigtig gode anmeldelser på div. bookingsider og prisen er fair, så jeg er virkelig spændt. Bliver fab! Glæder mig til at vise alle indkøbene frem ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...