lørdag den 29. juni 2013

Nike free



Jeg har været på udkig efter nogle sko til fitness i noget tid, da jeg gerne vil starte til fitness - mest for at få lidt mere energi i hverdagen. Og indrømmet, så er jeg ret forfængelig, og tøjet såvel som skoene skal være helt rigtigt og være på plads først, inden jeg tager skridtet og melder mig ind i et fitnesscenter, hæh :-P Anyway, jeg har hele tiden været fastbesluttet på at det skal være et par Nike free jeg skulle have, da jeg generelt synes at Nike både laver de pæneste designs/modeller af den type sko, og så er free jo også fantastisk behagelig at have på. Men har ikke kunne bestemme mig for farve, indtil jeg faldt over disse. Har skiftet lidt mellem nogle i en kraftig pink eller lilla farve vs nogle mere neutrale i sort, og disse er nu et ret godt kompromis, lidt neutrale, men med fede farverige detaljer. Haps! Jeg har allerede klikket dem hjem og venter nu kun på at de lander med posten! :-D De er sååå pæne!



// i samarbejde med spartoo.dk //

3 kommentarer:

  1. Hvor jeg dog elsker din blog! Den er fantastisk!

    http://caoet.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg har kigget på de samme og klikkede dem faktisk også i kurven, men købte de sorte med hvid sål og hvidt mærke i stedet. - glæder mig også til de kommer :)

    SvarSlet
  3. Johanne26/10/13

    Tak for input. Jeg var selv i en lignende situation da jeg skulle købe nye Nike Free sko. Jeg fandt denne guide: http://iloebesko.dk/nike-free-2/. Her lister de de forskellige modeller og hvad forskellen er. Det gjorde det i hvert fald lidt lettere for mig - og det blev version 5.0 da jeg også gerne vil kunne løbe lidt i den.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...