fredag den 28. juni 2013

Oh no you didn't @ Chanel


...Oh yes I did! Et af mine London køb, gemmer sig i denne pose! Skal altid forbi Chanel når jeg er i London og se om der er noget der frister, det er faktisk øverst på listen, stærkt efterfulgt af mine 3 yndlingsbutikker House of fraser, Oasis og Warehouse. Fik prøvet både sko osv. hos Chanel, men der røg kun en enkelt ting med hjem, som jeg til gengæld har ønsket mig i evigheder! :-)

Beklager i øvrigt stilheden på bloggen. Jeg er syg på 5. uge med kyssesyge, der startede med massiv hovedpine, kvalme og svimmelhed, og har først lige fået svar på blodprøver fra lægen i dag, men har været midlertidigt invalid den sidste uge. suk. troede alligevel ikke at man blev ramt af sådan noget i min alder, og at det kun hørte til teenagere, men ak jo ;-(

og så er jeg i øvrigt kommet på instagram! Downloadede det for evigheder siden, men det er først her i juni at jeg har fået tid til at sætte mig ind i det. Find mig under navnet eyadk :-)

4 kommentarer:

  1. Uh uh uh... Julie hvad har du købt?? Jeg er helt misundelig jo ;)
    Øv det lyder bare så forfærdeligt med kyssesyge - 1000 godebedrings tanker og kram herfra <3<3<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak sødeste Ida :-D og skal nok vise indholdet af posen liiiige om snart ;-D hihi

      Slet
  2. Arj du skal altså snart sige hvad der er i ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi skal nok. Kommer i morgen :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...