onsdag den 31. juli 2013

2 x udsalgskøb



Hentede mine Birkenstock sandaler på posthuset i går, som jeg skrev om her. Og jeg synes nu ikke de er så slemme igen, selv om jeg synes der er lidt sundhedssandal over dem ;-) Anyway, jeg har allerede fået gået en del i dem, de er skønne at hoppe i når det lille firbenede kræ skal luftes. 

Kom til at lure lidt i billeder af birkenstock sandaler på instagram og forelskede mig også i modellen Molina, der er ret fin når den kommer på og til 234 kr på udsalg, var der ikke langt fra tanke til handling, så de er lige bestilt sammen med disse skønne sandaler fra Betty London der er på udsalg til 322 kr. De er egentlig tiltænkt som en lille gave til min søde mor, men nu må vi se om jeg overhovedet vil gå af med dem når de lander med posten :-D haha


// i samarbejde med spartoo.dk //

1 kommentar:

  1. Fine sko! :-)

    Nanna Freving // www.nannafreving.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...