mandag den 29. juli 2013

Birkenstock sandaler


Jeg har længe gerne ville have et par Birkenstock sandaler, ikke fordi jeg synes de er specielt kønne, men fordi mine fusser helt sikkert vil elske dem, og så fordi de nu bare er nemme lige at hoppe i når man skal ud med hunden, et smut til stranden og lign. Lurede også på dem sidste sommer, men blev aldrig enig med mig selv om hvilken model eller farve jeg skulle vælge. I år faldt jeg dog over modellen der hedder Ko samui, og som er dem der ses her på billedet, kan godt lide at stropperne henover foden er lidt smallere end på de andre modeller, så da de både var på tilbud med 30% rabat på de sorte og lige præcis på lager i min størrelse, blev de hurtigt klikket hjem og nu venter jeg bare på at de lander med posten, burde kunne hente dem på posthuset allerede i morgen, skønt! :-)

// i samarbejde med spartoo.dk //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...