fredag den 26. juli 2013

Nike free



Fik mine nye sportssko fra Nike Free med posten for ikke så frygtelig længe siden, og de er bare så lækre! Er helt vild med mønstret og ikke mindst farverne, specielt den lilla/pink-ish detalje. Synes dog sløjfe på snørebåndet ser så klodset ud på sådan en type sko her, så det bliver altid pænt gemt inde i skoen, som på billederne. Nu mangler jeg kun at finde det helt rigtige fitnesstøj, så er jeg totalt klar til at være smart i en fart i fitnesscenteret ;-)

Har dog fået købt dem et nummer for store, havde læst mig til at de plejer at være små i størrelsen, så jeg købte en str 39 i stedet for 38, men denne model er helt almindelig i størrelsen, så jeg må vente lidt endnu til jeg har fået dem ombyttet til en str 38 :-)



// I samarbejde med spartoo.dk //

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...