torsdag den 11. juli 2013

Seneste kjolekøb



Jeg har fået shoppet en del kjoler her på det seneste, jeg shopper generelt mest i sommerhalvåret, da det er der kjoleudvalget er størst. Disse 5 kjoler er alle fra Zalando og er nogle jeg har klikket hjem indenfor de sidste 2 måneder. Den øverste røde kjole har jeg dog lige købt i går, så den mangler jeg stadig at modtage, men de øvrige har jeg allerede modtaget og fået taget i brug.

Jeg er blevet ret glad for røde kjoler, og er nået op på hele 4 stk i samlingen nu, men ellers er det ofte sorte og blå kjoler jeg får klikket hjem. Den nederste sorte med lynlåsene giver den mest fantastiske talje, den sorte med blonder foroven er virkelig nem at style både til hverdag og fest og den blå gemmer på en virkelig fed detalje med åben ryg. Skønne sommerkjoler! 3 af dem er endda på udsalg pt <3




indlægget indeholder affiliatelinks

3 kommentarer:

  1. Den blå øverst er så fin :) Gode køb alle sammen

    SvarSlet
  2. Sikke mange finer kjoler, du har fundet Julie :)
    Jeg er lige som Julie vild med den blå :)

    SvarSlet
  3. Hvor nogle fine kjoler!! :-)

    Nanna Freving // www.nannafreving.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...