tirsdag den 30. juli 2013

Starten på noget nyt :-D


Skøn skøn skøn mail der lige tikkede ind! :-D Bliver sgu godt med lidt variation, der er kørt for meget rutine i min hverdag og jeg hader virkelig meget rutiner :-) Søgte også sidste år, og kom ind, men med 15 messer på skemaet det år, kunne jeg simpelthen ikke overskue det, så der er med vilje skruet ned for det i år, så det ikke virker uoverskueligt.

Har dog lidt på fornemmelsen at jeg bliver en af de ældste, men fuck det, forandring ftw!

Andre der også er kommet ind på et studie i år? :-)



2 kommentarer:

  1. Britta30/7/13

    Stort tillykke med det! :-)
    Hvilket studie er du blevet optaget på?

    Jeg går spændt rundt og venter på mit brev. Der er ikke tikket nogen e-mail ind, så jeg løber skiftevis fra vindue til e-mail indboks, for at se om der skulle komme en mail, eller om postbuddet skulle være på vej. Kan snart ikke vente mere!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg skal læse til handelsøkonom, så det skal nok blive spændende :-) Fik du det længe ventet brev? :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...