lørdag den 3. august 2013

Dress of the day @ Ebeltoft by




Dem af jer der følger mig på instagram (@eyadk), har allerede fået en lille forsmag på disse billeder. Mine forældre er i sommerhus i Ebeltoft pt. så jeg er kørt derover et par gange når vejret er for godt til at sidde og kukkelure i en varm lejlighed.

Kjolen er et af mine London køb og er fra Warehouse. Den er SÅ fantastisk at have på, virkelig behagelig og så er den vanvittig smuk, helt klart en ny favorit. Warehouse er et af mine all time favorite britiske mærker, de forstår virkelig at lave smukke, feminine og velsiddende kjoler og så ligner de ofte en million selv om det stadig er til budgetvenlige priser, det var også det mærke jeg hev allerflest kjoler med hjem fra :-D og jeg tror sågar jeg besøgte butikken der ligger nede af en sidegade overfor Topshop på oxford street en 10-12 gange i løbet af de 4 dage vi var i London. hihi.
Mine sandaler er faktisk også et London køb, købt for over 5 år siden, og er stadig en favorit og selv om de bruges flittigt hver sommer, ser de stadig ud som nye <3


Dress Warehouse - Shoes Carvela

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...