torsdag den 1. august 2013

New in: Chanel @ London køb




En af de mange ting jeg havde med hjem fra London, var bl.a. disse lækre sorte solbriller fra Chanel med læderdetalje og sorte c'er i siden. Samler på deres smykker, og det var egentlig også et smykke eller to, jeg ville have haft med hjem, men der var ikke lige nogle der fristede. I højsæsonen ryger de lynhurtigt, så det var kun et kedeligt udvalg der var tilbage. Ville dog have et eller andet med hjem fra Chanel, men det skulle heller ikke være et impulskøb, så jeg kiggede og overvejede længe. Fik også prøvet en masse af deres sko, men synes ikke deres ballerinaer var behagelige at have på, og det betyder jo immervæk en del ;-) Og da jeg altid har ønsket mig et par Chanel solbriller, faldt valget på sådan et par. Tror så også jeg fik prøvet samtlige solbriller de havde hjemme, verdens mest tålmodige ekspedient, der brugte halvanden times tid på mig :-D

Anyway, jeg er SÅ glad for mit køb og bruger dem lige så ofte det er muligt :-D

1 kommentar:

  1. De minder rigtig meget om dem jeg købte lige inden butikken lukkede i Østergade i KØbenhavn for nogle år tilbage og dem knus elsker jeg - så stort tillykke med dem Julie :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...