søndag den 4. august 2013

New in; Lækre bikinier



Jeg lod mig lokke af udsalg på H&M's onlineshop. Manglede egentlig kun en bikini der var stropløs, men med priser der primært lå på 20-40 kr pr del, røg der lidt ekstra i kurven. Den sorte bikinioverdel kostede 70 kr og den lilla der bindes rundt om nakken kostede 60 kr, resten var til de 20-40 kr - ren forærings pris! Alle bikinioverdelene er dog for store, h&m laver af en eller anden grund kun overdele fra str 75 og op, og jeg bruger 65 alternativt kan en str 70 gå, så de sidder alt for løst og det vidste jeg nu også godt inden købet, så det er min plan at forsøge at lave dem mindre, skålstørrelsen passer og det er trods alt det vigtigste. Til den pris er det i hvert fald forsøget værd ;-) Der er i øvrigt stadig fyldt godt op med lækre bikinier, og de viste her har de stadig på lager i udvalgte størrelser :-)

4 kommentarer:

  1. Wauw sikke et kup du har gjort Julie :)
    Og man må aldrig gå ned på bikinier :)

    SvarSlet
  2. Det er nogle gode ting du har fået købt ;)

    SvarSlet
  3. Ihh hvor er de fine..
    Nu får jeg helt trang til at shoppe bikinier

    SvarSlet
  4. Man kan virkelig få nogle gode tilbud på H&M's hjemmeside!
    Det kan hvert fald godt svare sig at søge lidt rundt på nettet, inden man køber noget til flere hundrede kroner.
    De er rigtig fine!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...