mandag den 26. august 2013

New in; Long leather boots




Jeg har været på udkig efter et par lange støvler med hæl i laaang tid, lykkedes mig ikke at finde et par med tilpas høj hæl - ikke for lav, ikke for høj eller som sad til benet sidste år, så jeg har været på udkig nu her, da de nye kollektioner så småt begyndte at lande. Jeg forelskede mig fluks i disse labre støvler fra Geox. Mine krav var at hælen skulle være moderat høj, de skulle have plateau og så skulle de være sorte og det lever disse i hvert fald op til. 

De er halvt af ruskind og så er det bagerste af støvlen noget elastikværk, så de sidder tæt til benet uden at klumpe, som lange støvler ofte gør ved mig og er ligeledes ret fleksible i omkredsen, da elastikken kan give sig, så de burde kunne bruges af de fleste. Hælen er helt tilpas til hverdag og bedst af alt, så er de utrolig behagelige at have på og rare at gå i. De bliver helt sikkert et hit, når temperaturen begynder at blive koldere og støvler og ankelstøvler igen skal findes frem. Modellen hedder i øvrigt "Inspiration stiv" og koster 1403 kr.


// i samarbejde med spartoo.dk //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...