fredag den 2. august 2013

Sommerprodukter fra Yves Rocher


Har været så heldig at få lov til at teste disse lækre produkter fra Yves Rocher. Der består af 2 skønne lakker i mørk orange og pink, 2 læbestifter i klassisk rød og en mere koralpink samt en skøn parfume.

Er ikke så god til læbestifter, jeg er mere til lipgloss og lign. med et lidt mere "vådt look" end en læbestift giver. Men jeg er nu blevet ret glad for Yves Rocher's neglelakker. Det er 2. gang jeg får lov til at teste deres lakker, sidst modtog jeg en knaldrød og en aubergine lilla, og de er blevet brugt flittigt. Af disse er det klart den pink der er min favorit. Synes deres lakker er utrolig nemme at komme på, børsten er nem at arbejde med, og det er et must for mig, når jeg skal lakere neglene :-)



// Sponsoreret - produkterne er modtaget som en gave //

1 kommentar:

  1. Hej Julie!

    Der er desværre fejl i 3 af de ovenstående links (den siger at siderne ikke findes)

    - Emil

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...