søndag den 22. september 2013

Stemningsbillede fra min stue med lidt nyt


Min smukke smukke Bourgie lampe fra Kartell døde for små 14 dage siden :-( Eller lysdæmperen gik i stykker efter ½ år, så den ikke længere kunne tændes. Sendte den til reparation, men en 14 dages tid senere stod pengene for lampen pludselig på min konto. Ville nu gerne have haft en ny, men blev enig med mig selv om at en standerlampe ville passe bedre ind i min stue, og hvis Kartell's lamper går i stykker så hurtigt, ville det nok være meget klogt at vælge noget andet, selv om den nu er ualmindelig flot. Så da jeg fandt denne skønhed her i Bahne på tilbud, gik der ikke mange sekunder før jeg havde bedt ekspedienten at finde sådan en til mig :-D

Mangler dog lige at få plastikken taget af lampeskærmen ;-) Men skal lige have den tjekket efter for fejl, inden den pakkes helt ud :-)

Den sorte fyrfadsstage fra What about us "iron spider" er i øvrigt også ny og ligeledes fra Bahne, kan dog ikke finde ud af om det er en keeper.

Følg mig på instagram under eyadk :-)

4 kommentarer:

  1. Ser også super lækkert ud :)
    - rigtig fint med de hvide & sorte detaljer

    SvarSlet
  2. den sorte WAU-stage er bare så fin! har selv forelsket mig i den hos Bahne, - hos mig havde det været en "keeper" ;)

    // Rikke //

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har faktisk også luret på den stage længe, men efter jeg har fået den hjem og pakket ud, synes jeg den virker lidt kedelig, den lyser ikke så meget om som forventet :-)

      Slet
  3. den er superfin, har en næsten magen til og er glad for den!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...