torsdag den 26. september 2013

New in; 1 kjole, 3 farver!



Jeg startede med at købe den helt sorte kjole her fra Vila for en 3-4 ugers tid siden, og den blev hurtigt en favorit, den sidder simpelthen så fantastisk, er behagelig at have på og ser dyrere ud end den er. Haps! Den koster 199,95 kr, men hvis man tilmelder sig nyhedsbrevet, som jeg har gjort begge gange - ups! :-D Så kommer den ned i 160 kr, så var jeg nødt til at hapse de to andre farver også, som jeg næsten lige har modtaget med posten. Når jeg først har fået en favorit kjole og den fås i andre farver - og som jeg vel at mærke kan lide, så har jeg virkelig svært ved at begrænse mig. Og selv om designet er ens, så er de alligevel ret forskellige, da de er todelte og farverne er med til at gøre at de skal/kan styles vidt forskelligt :-) Find den her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...