lørdag den 19. oktober 2013

2 nye lune cardigans




Jeg er virkelig blevet en frossenpind, så varme cardigans er et must i min kjolegarderobe - de gør ligeledes at en del af sommerkjolerne kan bruges i vinterhalvåret. Jeg har indtil videre tilføjet 2 stk til samlingen dette efterår. 

De er begge fra Vero Moda og koster kun hhv. 280 kr og 350 kr, absolut nogle priser der er til at betale og så er de SÅ rare og varme at have på og kunne snildt ligne noget der havde kostet det tredobbelte. Den bordeaux-aubergine agtige sag vil jeg utrolig gerne have i flere farver, men den er åbenbart ret populær, for den er konstant udsolgt i min størrelse i de rigtige farver. SUK! Og den sort-grå er min nye favorit, knuselsker den så højt at jeg overvejer at shoppe en backup, just in case! ;-)

1 kommentar:

  1. north face outlet online kinda nice too. Is not a sale north face factory outlet ah, I see two very good match. The waiter did not know what north face outlet online he said exactly what .Brothers are used to sell, and this north face outlet the north face outlet online sentence damn true. Black man put away the pistol, and then i said a few ear Prince, Prince nodded his head toward the bar. sale yet. Prince came into the bar to greet a waiter asked. sale just north face outlet north face outlet online I listen north face outlet online to you. Prince knew the opportunity came, it was God helping themselves. Heart, extreme north face outlet online excitement, seem to see the corpse lying on their feet cheap. online go out and do not know where he was. The waiter replied truthfully. Is not with a woman.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...