onsdag den 30. oktober 2013

Anmeldelse: Mineral mascara



Jeg har været så heldig, at få lov til at teste denne mascara fra Beautyakademiet. Det tiltalte mig meget at produktet ikke er testet på dyr, for det er der immervæk skræmmende mange produkter der stadig bliver i dag! Mascaraen har både plusser og minusser - Jeg synes selve børsten er utrolig nem at arbejde med, og den giver flotte lange fyldige vipper. Desværre er selve "pinden" børsten sidder på utrolig kort og gør at den er lidt svær at arbejde med. Jeg bruger højre hånd til begge øjne, og "pinden" er ca. 2 cm kortere end min sædvanlige diorshow, så det var rigtig svært at få et pænt, ikke klumpet resultat på det venstre øje. Men alt i alt synes jeg produktet er pengene værd, og det er absolut værd at støtte op om naturlige produkter som disse! :-)




// Produktet er modtaget som en gave //

1 kommentar:

  1. No, I'm just just met. sale, there is not a baby ah. Prince is indeed treacherous villain, then who can not see his heart for cheap hatred. Anyone north face factory outlet who saw their cordial the north face outlet conversation would think that the two are brothers. cheap far into the bar, and then walked. Find cheap on the cheap after the the north face outlet prince said the north face outlet sale, the day I saw you went to the outskirts of the mountain, you go to what they do. cheap heart thump about, how the heart Prince will know I went to the outskirts. the north face outlet Returns north face outlet online the bar, the waiter told he has a girl came to see himself. Surely it should be cheap, cheap the north face outlet a warm heart, the heart of this scum can get their beauty care, can be considered the scum of Yan the north face outlet Fu. Prince saw the Grass, do you the north face outlet follow me his.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...