fredag den 18. oktober 2013

Computertaske


Jeg er jo begyndt at studere igen og har både min computer, oplader og en del bøger med mig hver dag, min bærbare er både en lidt stor og tung sag, så den kan ikke være i nogle af de ellers ret store tasker jeg allerede har. Jeg har derfor kigget efter en computertaske i noget tid. De eneste krav jeg har til den er, at den skal være af læder, klassisk af udseendet og kunne bæres på skulderen. Jeg har fundet en mulig kandidat og det er denne fine adax taske i kernelæder, den burde sagtens kunne rumme pc, oplader, flere bøger mm. og så er den SÅ fin. Den skal nok bare være i sort, så den er lidt mere anvendelig og ikke er så sart igen, den ville i hvert fald være et passe hjem til hr pc.

Jeg lurer også lidt på en fra Tiger of Sweden, der har indbygget lomme til pcen så den er ekstra godt beskyttet. Anyway, det er i hvert fald en af de ting der står øverst på min ønskeliste til jul. Pt. render jeg rundt med 2 tasker, og det er liiidt uhandy i længden :-)

Bestil computer rygsæk




//Sponsoreret indlæg//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...