søndag den 24. november 2013

Bolig makeover + new in





Jeg har den seneste tid haft gang i den helt store makeover af min lejlighed med udskiftning af møbler og ikke mindst stil. Mangler kun mit spisebord og stole + lampe over, men har ikke helt besluttet mig for hvad jeg vil have endnu. Men både soveværelse og stue har fået den helt store makeover. Det er jo ikke helt billigt at skifte det hele ud, så det har taget et halvt års tid og så skulle alt det gamle lige sælges først, da det er begrænset hvor mange møbler man kan fylde i en 2 værelses hehe. Men synes det er kommet en helt fantastisk god stemning og det er lige mig! :-) Mit store multifarvede billede på væggen skal også udskiftes, når jeg engang har fundet ud af til hvad ;-)

Billederne er fra instagram, hvor jeg er noget mere aktiv (@eyadk). Kom til at impulsshoppe nyt sofabord i Søstrene Grene - til 378 kr, skulle der ikke meget overbevisning til :D og så hev jeg også det fine stribede gulvtæppe med hjem fra Kvickly af alle steder og så til 80 kr. Rent kup! :-D

2 kommentarer:

  1. Hvor fint, elsker bare de små retro træfugle.

    - Anne

    SvarSlet
  2. The next day, cheap go to school there, but went to the cave. north face factory outlet Research on the inside for a while, the hair did north face factory outlet not come up. Has been studying late into the night, north face factory outlet did not see what they were, but confused. cheap, have you not me, north face outlet online I did not have you, you will soon Xianyan Wang, let that bitch and then accompany you happy happy now. Prince once again become blood red eyes, walked beside a north face factory outlet crush quickly north face factory outlet the north face outlet beauty, the moment was playing a big mouth. Roll. Prince roar loudly, and my north face factory outlet heart even more angry. White endured a slap in the face for no reason service life, muttering away. north face factory outlet Well, scared to go very far.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...